Παρασκευή 17 Ιουνίου 2011

Hello world

 Χαίρετε!

Αυτό το blog δημιουργήθηκε κυρίως για να έχω κάποιο μέρος να δημοσιοποιώ τις συγγραφικές μου ανησυχίες (αλλά και όχι μόνο) που με έχουν πιάσει εδώ και τέσσερις μήνες περίπου. Τίποτα το τρομερό, απλά καμιά ιστορία που και που (λες και θα τις διαβάζει και κανείς :p) μέχρι να βαρεθώ, όπως γίνεται συνήθως με τα περισσότερα πράγματα τα οποία ξεκινάω.

Το όνομα του ιστολογίου τώρα, δεν έχει καμιά ιδιαίτερη σημασία. Βέβαια είναι στα λατινικά ο "Βασιλιάς των σκύλων," ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων. Όχι, δεν είμαι εγώ ο βασιλιάς των σκύλων και ούτε είχα και ποτέ σκύλο. Απλά λατρεύω αυτή τη φράση έτσι όπως ακούγεται. Για την ιστορία, είναι ο τίτλος ενός άλμπουμ των X-Ray Dog, το εξώφυλλο του οποίο σε συνδυασμό με τον τίτλο και με ένα κομμάτι, με ενέπνευσαν σε κάτι.

Αυτά.
Welcome.

2 σχόλια:

Unknown είπε...

Κι εγώ περίμενα οτι θα δω την ιστορία με τους απο πάνω....χα χα χα!!! Καλή αρχή λοιπόν και καλές δημιουργίες!

spirou είπε...

Πολύ χαίρομαι :D